En bra dag 😊

Idag har jag haft en bra dag. Trodde nĂ€r jag vaknade imorse att det skulle fĂ„ bli en sĂ„n hĂ€r underbart hĂ€rlig dag nĂ€r jag kan bara sitta hemma och inte behöver passa nĂ„gra tider. NĂ€r jag bara kan luta mig tillbaka och lĂ„ta kroppen bestĂ€mma tempot. 
SĂ„ blev det inte riktigt, men det blev bra Ă€ndĂ„ 😊 
Det började med att sköterskan frĂ„n PRIS ringde och bad att jag skulle Ă„ka pĂ„ vĂ„rdcentralen och ta prover. Inga problem tĂ€nkte jag, det gĂ„r ju snabbt. TyvĂ€rr hade jag glömt ta min morgonmedicin sĂ„ ryggen brĂ„kade lite innan vĂ€rktabletterna började hjĂ€lpa. (Men vad gör vĂ€l det, jag har ju mina stavar som jag fĂ„tt lĂ„na av bĂ€sta svĂ€gerskan ❀❀❀) 
Ryggen var iallafall rĂ€tt bra fram mot eftermiddagen och jag kĂ€nde att det funkade bra att följa med och hĂ€mta lilla a pĂ„ förskolan. Det Ă€r alltid lika kul att se hur glad hon blir nĂ€r man kommer för att hĂ€mta henne ❀ Det Ă€r skönt att veta att hon trivs pĂ„ förskolan ocksĂ„. Hon pratar nĂ€stan varje dag om att hon vill gĂ„ till förskolan sen nĂ€r hon sovit. 
SĂ„ hĂ€r, nĂ„gra timmar senare, jag ryggen tyvĂ€rr sagt ifrĂ„n igen och efter att ha masat mig hem har jag nu höjt huvudĂ€nden pĂ„ sĂ€ngen, tagit medicin, lite extra smĂ€rtlindring och bĂ€ddat in mig i min banankudde. Älskar bĂ„de höjningen och banankudden. Vore jag inte redan gift skulle jag gjort som stora A sa och ingĂ„tt Ă€ktenskap med bananen 😜😊

Det blev ingen brasa för mig men vad gör vĂ€l det (för en pyroman som mig 😉) 
đŸ”„ Kram och trevlig Valborg till er alla! đŸ”„

Kommentera hÀr: