2019-07-25

Kan inte sova och har suttit och läst era kommentarer. Började svara på  några men insåg rätt snabbt att det blev för mycket att svara på alla. Så mycket jag skulle vilja skriva... Jag läser, uppskattar och älskar era kommentarer även om de inte blir besvarade 💜💜💜💜💜
Jag har börjat skriva på fortsättningen av hela cancerresan. Det är jobbigt och tar tid, jag vill få det hela rätt och går hela tiden tillbaka till min journal (sjukvårdens) för att dubbelkolla saker. Det är känslosamt och väcker många, både positiva och negativa minnen. Det tar lite tid,  men berättelsen är på gång och kommer läggas ut. För min skull. För att jag känner att jag behöver skriva den. För min egen skull.
Kram på er alla där ute, jag önskar er långa, innehållsrika och lyckliga liv. Och vet ni, lycka och innehåll är något jag starkt tror att vi själva kan vara med och påverka. Ta tillvara på alla små stunder av lycka, det är de som gör livet. Ta tillvara på ditt liv, hur långt det blir kan vi aldrig veta
💜💜💜💜💜

Kommentarer:

1 Stina:

Så sant- Försumma inte det lilla du förmår,
för det stora du inte mäktar.
Livet är inte de dagar som gått,
utan de dagar man minns. Kram S

Svar: Kram 💜
Susanne

2 Annica:

❤️❤️❤️ Har nyligen hittat din blogg och vi har skrivit lite även på ett FB-forum. Tänker mkt på dig även om vi inte känner varandra. Jävla skitsjukdom! Jag är också drabbad (cHCC-CC förra hösten) men kunde opereras och har ännu inte fått något återfall. Det gör så ont i mig att detta inte gäller för alla. Är oerhört tacksam för varje dag i livet. Enjoy the little things är mitt motto. Stor kram!

Svar: Tack! Alla tankar värmer ❤❤❤
Det är en riktig skitsjukdom som slår till när man minst anar det och är totalt skoningslös. Oavsett om det går att operera så lämnar den spår som inte går att radera. Precis som du skriver gäller det att ta tillvara på alla de små sakerna i livet, det är ju egentligen de som är livet. Och när man lyckas njuta av dem inser man hur mycket lycka och glädje som man faktiskt har!
Jag hoppas du får slippa återfall! Kram ❤
Susanne

Kommentera här: