En bra dag ❤


På väg hem efter en härlig dag med både sonen och min kära mamma. Mycket roligt har vi hunnit med och en hel del fick vi lämna till en annan dag. Sonen fick både linser, solglasögon, kläder och ny frisyr. Själv fick jag lunch, fika och trevligt sällskap. Att vädret är underbart, soligt och varmt gör ju inte saken sämre.
Mycket har hunnit hända sedan jag kom hem från Sundsvall (sjukhuset). Vi har tillbringat en hel del tid i trädgården och planterat både blommor, kryddväxter, grönsaker och diverse fröet. Så rogivande att påta i jorden! Och än finns det jobb kvar, så jag hoppas värmen håller i sig 🌞
Tack alla som hjälpt till! Med risk för att ha glömt nån så tackar jag tant P för blommor och plantering, mamma för assistans vid handling och plantering, faster K och T för lek och stoj med lilla a 😀👍
Dränaget blev bytt och funkar än så länge fint, hoppas det håller i sig länge!

Kommentera här: