Installerad på rummet

Eftersom överkastet behöver en egen resväska numera (modell större) så fick den stanna hemma den här gången. Istället tog jag med min "pausvirknkng" som varit ruskigt eftersatt och ignorerad ett tag. Det tog en stund att hitta var i mönstret jag är... men känner så kul det är att virka på den här filten också!!!
Jag är nu installerad på rummet, har ett dubbelrum för mig själv än så länge så det är lungt och skönt. Jag kan fokusera på min virkning och titta på TV, även om det som vanligt inte finns så många kanaler att välja på. 
Dränaget är nu bytt och allt verkar ha gått bra men jag får nog veta mera imorgon 😊
Jag har varit ordentligt trött idag, det blir nog en tidig kväll ikväll. Min kära syster hälsade på en snabbis och mot slutet av besöket var jag så trött att tankarna och munnen inte synkade ordentligt 😜 bitvis var det nog mest svammel som kom ut (Om det ens kom ut några ljud) Tur att syster känner mig och oftast förstår mig ändå 😂😂👍❤
Tack vare henne fick jag dessutom bästa kvällsfikat på länge (Det gick ju att beställa glass, chokladsås, maränger och nyponsoppa!) ❤❤❤
God natt! 

Kommentera här: