Regn och illamående

Jag sitter i uterummet och virkar, lyssnar på regn och ljudbok, dricker te och mår illa. Sämre kan man ju faktiskt ha det så här en lördag. De två största killarna sover fortfarande och maken har tagit med dottern och skjutsat yngste sonen på fotbollsmatch. Jag hoppas det kommer gå bra för dem, matchen alltså 😉

Trots att regnet är rogivande och mysigt så önskar jag mig lite sol och värme nu. Vill gå ut och sätta mig och rensa lite ogräs bland jordgubbarna, gräva ner nån liten blomma och kanske sätta några frön. Men först ska vi se till att det förbaskade illamåendet går över (Hur det nu går till???)
Efter att ha haft en underbart bra dag i onsdags, både innehållsmässigt och när det kommer till mående, så har jag haft några sämre dagar. Torsdag var rena katastrofen och jag gjorde inte många knop, sov mest och tillbringade en hel del tid i badrummet... Fredagen började ganska okej och jag vågade mig på att närvara vid yngste sonens skolavslutning. Så härlig och stämningsfull även den här avslutningen ❤ 
Jag träffade en hel del vänner och bekanta och till alla er som tycker det är kul att se mig - jag tycker det är härligt att komma ut och se och träffa er också! 
Tyvärr fick jag ge upp och kasta in handduken vid lunchtid. Hade sett fram mot att åka på stundentfirade men de fick, tråkigt nog, klara sig utan mig. Det är ju tyvärr så att mitt mående kan växla rätt kraftigt under en dag 😔 
Nej, nu ska jag vila lite och hoppas på bättre mående och lite sol i eftermiddag! Kram på er alla ❤❤

Kommentera här: